NTTL

IT contractmanagement ervaring vanuit de klant en leverancier

๐Š๐ฅ๐š๐ง๐ญ: โ€œ๐–๐š๐š๐ซ๐จ๐ฆ ๐ก๐ž๐›๐›๐ž๐ง ๐ฐ๐ž ๐ˆ๐“ ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฆ๐š๐ง๐š๐ ๐ž๐ฆ๐ž๐ง๐ญ ๐ง๐ข๐ž๐ญ ๐ž๐ž๐ซ๐๐ž๐ซ ๐ข๐ง๐ ๐ž๐ซ๐ข๐œ๐ก๐ญ? Eindelijk heb ik nu overzicht en merk ik dat mijn organisatie weet waar ze terecht kunnen bij vragen over het contract. We zien dat de IT Contractmanager enerzijds de behoeften vanuit de business begrijpt, maar ook de materie vanuit IT perspectief snapt, de juiste relaties legt รฉn ook kritische vragen stelt. Door zijn inmenging hebben we alle risicoโ€™s en kosten inzichtelijk. Hierdoor kunnen we met meer focus onze kerntaak uitvoeren en verbetertrajecten oppakken.โ€

๐‹๐ž๐ฏ๐ž๐ซ๐š๐ง๐œ๐ข๐ž๐ซ: โ€œ๐“๐จ๐œ๐ก ๐ข๐ž๐ฆ๐š๐ง๐ ๐๐ข๐ž ๐จ๐ง๐ฌ ๐›๐ž๐ ๐ซ๐ข๐ฃ๐ฉ๐ญ! ๐Ž๐จ๐ค ๐ฐ๐ข๐ฃ ๐š๐ฅ๐ฌ ๐ฅ๐ž๐ฏ๐ž๐ซ๐š๐ง๐œ๐ข๐ž๐ซ ๐ณ๐ข๐ฃ๐ง ๐›๐ฅ๐ข๐ฃ ๐ฆ๐ž๐ญ ๐ž๐ž๐ง ๐ ๐จ๐ž๐๐ž ๐ข๐ง๐ซ๐ข๐œ๐ก๐ญ๐ข๐ง๐  ๐ฏ๐š๐ง ๐ˆ๐“ ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฆ๐š๐ง๐š๐ ๐ž๐ฆ๐ž๐ง๐ญ ๐›๐ข๐ฃ ๐ค๐ฅ๐š๐ง๐ญ๐ž๐ง. Via de IT contractmanager kunnen we de waarde van onze software inzichtelijk maken en nog beter over de bรผhne brengen. We staan structureel op de agenda bij de klant en er is wederzijds begrip. Natuurlijk hebben we regelmatig pittige gesprekken met elkaar en zware onderhandelingen zijn geen uitzondering. Toch merken we dat deze nodig zijn om tot een betere relatie met onze klant te komen. Zeker nu onze diensten meer en meer via โ€˜cloudcontractenโ€™ worden ingezet, is werken vanuit een solide contract een must. We juichen IT contractmanagement toe omdat we zien dat de klanttevredenheid stijgt!โ€

Zie ook:

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6810588547188305920

Actuele berichten