๐๐ฅ๐๐ง๐ญ: โ๐๐๐๐ซ๐จ๐ฆ ๐ก๐๐๐๐๐ง ๐ฐ๐ ๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฆ๐๐ง๐๐ ๐๐ฆ๐๐ง๐ญ ๐ง๐ข๐๐ญ ๐๐๐ซ๐๐๐ซ ๐ข๐ง๐ ๐๐ซ๐ข๐๐ก๐ญ? Eindelijk heb ik nu overzicht en merk ik dat mijn organisatie weet waar ze terecht kunnen bij vragen over het contract. We zien dat de IT Contractmanager enerzijds de behoeften vanuit de business begrijpt, maar ook de materie vanuit IT perspectief snapt, de juiste relaties legt รฉn ook kritische vragen stelt. Door zijn inmenging hebben we alle risicoโs en kosten inzichtelijk. Hierdoor kunnen we met meer focus onze kerntaak uitvoeren en verbetertrajecten oppakken.โ
๐๐๐ฏ๐๐ซ๐๐ง๐๐ข๐๐ซ: โ๐๐จ๐๐ก ๐ข๐๐ฆ๐๐ง๐ ๐๐ข๐ ๐จ๐ง๐ฌ ๐๐๐ ๐ซ๐ข๐ฃ๐ฉ๐ญ! ๐๐จ๐ค ๐ฐ๐ข๐ฃ ๐๐ฅ๐ฌ ๐ฅ๐๐ฏ๐๐ซ๐๐ง๐๐ข๐๐ซ ๐ณ๐ข๐ฃ๐ง ๐๐ฅ๐ข๐ฃ ๐ฆ๐๐ญ ๐๐๐ง ๐ ๐จ๐๐๐ ๐ข๐ง๐ซ๐ข๐๐ก๐ญ๐ข๐ง๐ ๐ฏ๐๐ง ๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฆ๐๐ง๐๐ ๐๐ฆ๐๐ง๐ญ ๐๐ข๐ฃ ๐ค๐ฅ๐๐ง๐ญ๐๐ง. Via de IT contractmanager kunnen we de waarde van onze software inzichtelijk maken en nog beter over de bรผhne brengen. We staan structureel op de agenda bij de klant en er is wederzijds begrip. Natuurlijk hebben we regelmatig pittige gesprekken met elkaar en zware onderhandelingen zijn geen uitzondering. Toch merken we dat deze nodig zijn om tot een betere relatie met onze klant te komen. Zeker nu onze diensten meer en meer via โcloudcontractenโ worden ingezet, is werken vanuit een solide contract een must. We juichen IT contractmanagement toe omdat we zien dat de klanttevredenheid stijgt!โ
Zie ook:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6810588547188305920