Middels een XLA wil je business impact te maken en dus โmaximale waarde uit je IT dienstverlening te halenโ. Dat doe je door samenwerking te bevorderen en gebruikerservaring structureel te meten! Als onderdeel van IT Contractmanagement is het kunnen meten van ervaringen dan ook essentieel.
Naast een diepgaandere theoretische uiteenzetting rondom XLA en Experience management, zijn tijdens de foundation training in november veel praktische voorbeelden besproken en groepsopdrachten uitgevoerd. Na afronding van de training zijn de deelnemers in staat om een business case en actieplan op te stellen, waardoor men in de praktijk verder kan gaan met het implementeren van een XLA. De training wordt afgesloten met een examen.
Lynn Frenken en Jeroen Horsten gefeliciteerd met het behalen van jullie examen! Marc-Jan Alblas, Gerben Kuijpers MSc en Ewout Schouten succes met de voorbereidingen van het examen.
๐๐ฒ๐ฏ ๐ท๐ถ๐ท ๐ผ๐ผ๐ธ ๐๐ง ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐๐ฒ๐ป / ๐ฑ๐ถ๐ฒ๐ป๐๐๐๐ฒ๐ฟ๐น๐ฒ๐ป๐ฒ๐ฟ๐ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ฏ๐ถ๐ท ๐ฎ๐น๐น๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ต๐ฒ๐ฏ๐ฏ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฆ๐๐ ๐ผ๐ป๐๐ผ๐น๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐๐๐๐ฟ๐ถ๐ป๐ด ๐ด๐ฒ๐ฒ๐ณ๐ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ฟ๐ฒ๐น๐ฎ๐๐ถ๐ฒ ๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐?
Voor meer informatie neem dan contact met ons op!
Jelle Wenselaar is train de traininer XLA en Experience management. NTTL | No Time To Lose is als ATO (Authorized Training Organization) aangesloten bij XLA Institute.