Wanneer je behoefte hebt aan tijdelijke ondersteuning binnen een bepaalde afdeling van jouw organisatie kan dat verschillende redenen hebben. Je mist specifieke kennis, je hebt behoefte aan een flexibele schil of je hebt bijvoorbeeld last van veel doorstroom van personeel. Ook snelle groei, waardoor de situatie onbeheersbaarheid dreigt te worden, kan een reden zijn voor tijdelijke ondersteuning. Of heb je hulp nodig bij strategische keuzes om zo een stip op de horizon te kunnen zetten?
Naast onze standaarddienstverlening, leveren we onderstaande expertises.
Door toepassing van de OGSM (objective, goals, strategie en measurement) methodiek bepalen we de doelstellingen, strategie en acties van jouw organisatie, afdeling of project. Dit doen we middels workshops met als resultaat een helder plan op 1 A4.
Middels workshops begeleiden we procesoptimalisatiesessies om bestaande en gewenste bedrijfsprocessen in kaart te brengen met als doel ze nóg efficiënter en effectiever te laten verlopen. Dit geeft een ideaal uitgangspunt voor de optimalisatie van bestaande software of ter voorbereiding van verdere digitalisering door een nieuwe softwareoplossing.
Een leverancier selecteren die ook na enkele jaren de beste partij blijkt en geen toevallige winnaar is. Wij selecteren ook de beste partij in de markt voor jouw bouw- of onderhoudsproject in de GWW of Utiliteitsbouw. Wij spreken de taal van de techneut en steeds meer zien we dat ook in dit domein de IT- en samenwerkingscomponent belangrijker wordt.
Wij besteden extra zorg en aandacht aan de voorbereiding van jouw inkoop- en aanbestedingstraject. Ons streven is dat je over de gehele contractlevenscyclus tevreden bent met jouw leverancier.
Technische onderwerpen waar we ruime ervaring mee hebben zijn:
Door projectmanagement vanuit de win-win leiderschapsstijl, implementeren we voor jou IT-oplossingen binnen planning, budget en tegen het afgesproken prestatieniveau.
Wens jij ook dat er aangenamer, effectiever en efficiënter wordt samengewerkt met jouw leverancier? Ons uitgangspunt is dat verwachtingen worden overtroffen met de persoon met wie je een relatie hebt. Wij ondersteunen je met het verbeteren en onderhouden van leveranciersrelaties.
Om te kunnen verbeteren stellen we graag allereerst vast wat is uitgegeven op IT-hardware, -software, -telecom en -diensten. Vaak werken we samen met jouw inkoopafdeling en starten we met de spend analyse. Vervolgens zoeken wij de verdieping hierin.
NTTL faciliteert in een kennisnetwerk waardoor onze (interim) professionals altijd een plek hebben om kennis op te doen en te delen. Denk hierbij aan inhoudelijke expertise, maar ook aan handige formats en de gebruikelijke standaarden die wij binnen NTTL hanteren.